Individualni program vježbanja pojedinačno ili u paru

Rekreacijski programi
Individualni treninzi podrazumijevaju prilagođen izbor programa vježbanja, kao i dozirano opterećenje za svakog klijenta posebno. Ovisno o posturi te kondicijskoj spremnosti, vježbe se prilagođavaju mogućnostima i zdravstvenom statusu pojedinca.

Prednost individualnih treninga je u tome što su usmjereni na motivaciju, kontrolu, praćenje napretka, kao i apsolutnu sigurnost pri vježbanju te prilagođavanje termina vježbanja klijentovom slobodnom vremenu.

Korektivna gimnastika za djecu

Korektivne vježbe predstavljaju skup fizičkih vježbi doziranih po intezitetu, vrsti i trajanju, koje se mogu primjenjivati preventivno kod djece i mladih koja imaju predispozicije za nastanak nekog od posturalnih deformiteta ili terapijski ako oni već postoje. Vježbe imaju za cilj povećanje snage mišića, povećanje amplitude pokreta i poboljšanje koordinacije pokreta.

  • Program za djecu sa iskrivljenjima kralježnice (skolioze i kifoze)
  • Program vježbi za spuštena stopala

Vježbe se provode dva puta tjedno u trajanju od sat vremena i prilagođavaju se školskom rasporedu učenika.

Korektivna gimnastika za odrasle

Dugotrajno sjedenje na poslu, stres i smanjena fizička aktivnost dovode do brojnih poremećaja. Korektivna gimnastika je program vježbi koji prevenira i djeluje terapeutski. Svojim bogatim znanjem, iskustvom i izrazitom kreativnošću naš fizioterapeut osmišljava i provodi vježbe kojima ćete postići čvrstu muskulaturu i time ublažiti bolove izazvane lošim držanjem, deformacijom ili povredom. Vježbe se izvode sa različitm rekvizitima (lopte, utezi, štapovi…).

Vježbe se provode dva puta tjedno u večernjim satima u trajanju od sat vremena.

Grupne vježbe za osobe starije životne dobi

Program obuhvaća preventivne vježbe jačanja i istezanja svih mišićnih skupina, s posebnim naglaskom na kralježnicu. Vježbe se izvode uz laganu glazbu,sa ili bez rekvizita.

  • Vježbe za prevenciju osteoporoze – jutarnja gimnastika

Vježbe se provode dva puta tjedno u jutarnjim terminima u trajanju od sat vremena.

Grupne vježbe za trudnice

Trudnoća se s pravom naziva i “drugo stanje”, jer po svim svojim karakteristikama ona i jest stanje koje zaista mijenja posturu i sukladnosti u mišićno-koštanom sustavu svake buduće majke.

Naglasak je na jačanju mišića zdjeličnog dna, mišića leđa, abdominalnih mišića i općoj relaksaciji. Vježbe su dozirane, prilagođene trimestru i prethodnoj fizičkoj aktivnosti.

Vježbe se provode dva puta tjedno u trajanju od sat vremena, a za prisustvovanje vježbama potrebna je potvrda liječnika ginekologa o mogućnosti vježbanja.

Grupne vježbe mama & beba

Vraćanje u dobru tjelesnu formu treba biti cilj svakoj majci poslije poroda, kako zbog zdravstvenih tako i zbog estetskih razloga. Mišići i ostale meke strukture u abdomenu i zdjeličnom dnu se mijenjaju i slabe. Mišići zdjeličnog dna jednaki su kao i svi drugi poprečno-prugasti mišići, te ih tjelovježba može ojačati. Vježbe imaju za cilj tonizirati mišiće, ubrzati zacjeljivanje tkiva, poboljšati psihofizičko stanje majke, ukloniti postporođajnu razinu depresije povećavajući razinu endorfina (hormona sreće).

Vježbe se provode dva puta tjedno u trajanju od sat vremena a za sudjelovanje je potrebna liječnička potvrda o fizičkoj spremnosti za početak umjerenog bavljenja tjelesnom aktivnošću.

Bebe se mogu u program vježbi uključiti u periodu od navršena tri mjeseca pa do godine dana.